•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

18 Aralık 2016 Pazar

Evde Muz Agaci Yetiştirme Denemelerim

Balkonda çiçek yetiştirme çabalarıma ek olarak bir de ağaç yetiştirme işine başladım.Orkidelerin,bir de çiçeksiz bitkilerin dilinden anlıyorum ne yazık ki....İç mekanların yeşillik olmadan mobilya mağazası gibi göründüğünü düşünürüm.Çocuklardan evvel salonda güzel bitkilerim vardı.Bizim oğlanlar bitkilerin topraklarını salona yayınca bu işten vazgeçtim ya da erteledim diyeyim.

Pinterest'te gezerken muz ağaçlarının iç mekan  bitkisi olarak kullanıldığını ve çok şık gözüktüğünü farkettim.Bir arkadaşım yazlıktaki muz ağacından dikmem için kökler getirebileceğinden bahsedince acayip sevindim.Şimdi heyecanla, aşağıda gördüğünüz muz fidanlarımın büyümesini bekliyorum.


Başlangıçta fidanların öldüğünü sandım ama yanılmışım.Çabucak büyüdüklerini ve eve sığmayabileceklerini  söyledi bir arkadaşım bakalım görücez benimkilerin sonu ne olacak.


Bahar'cığımın verdiği Aloe Vera büyüyor.



Orkideler konusunda uzmanlaştım sanırım.


2 yorum:

  1. Kendime merserize kazak modeli ararken bir de ne göreyim, Hümeyra'nın Deniz'i... Blogunu bilmiyordum... Hoş bir tesadüf oldu benim için... Hemmen ekledim takip ettiklerime... Sen de daha sık yazarsın artık bloga... :)
    Öpüyorum, Bahar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'cım,blogumun okundugunu ve hala kesfedildiğini bilmek benim için bir mutluluk.Daha sık yazmak için fırsatımın olmasını cok istiyorum aslında.Ben de öpüyorum;ne güzel tesadüf olmuş :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...