•  Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

    Bir bakkal dükkanını aratmayacak ürünlerim var.Çocukluğumun güzel anılardan biri de sarelle çeşmesiydi..O zamanlar çikolata musluğuna ağzımı dayayıp kana kana çikolata içmeyi hayal etmişimdir.Şimdi düşüncesi bile şekerimi yükseliyor.

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

12 Mart 2013 Salı

Kendin yap-Saksı boyama

Bu hafta,Deniz kreşe başlayacağı için izinliyim.Oğlum okuluna çabuk alıştı.Bir hafta izine gerek yokmuş aslında diye düşünecektim ki,dudaklarımdan birdenbire Sıla'nın şarkısı ''Kafa nereye,biz oraya''dökülüverdi :)Kafamın üzerinde bir ampul yandı.Yaptıklarımdan anlaşılacağı gibi,benim kafa ancak balkona gidecek kadar özgür olmuş,ampul sadece yanmış ve sönmüş.
Oğlumu okula bıraktıktan sonra balkonu düzenledim.Kış olunca bir depoya dönüşüyor.Kaç saat uğraştım bilmiyorum belim ve sırtımdan ağrılar gelince işleri bırakmam gerektiğini anladım.Aşağıda gördüğünüz bu işlerden sadece biri.Bakalım beğenecek misiniz?


Kara tahta boyasının kalanını kullandım ama hala bitiremedim.Gördüğünüz gibi eşimin ve benim baş harflerimiz saksıyı süslüyor.Çizim konusunda hiç yetenekli olmadım.Saksıdaki kalp şekli,okulda defter ve kitaplara çizdiğim 3 şeyden biri olmasına rağmen(diğerleri 62'den tavşan ve isimleri balon gibi şişik harflerle yazmaktı)hala yamuk.Neyse,yakın zamana kadar çizdiğim kalpler daha kötüydü...neye benzediğini tahmin edersiniz artık :)

SONRA

Emre,Sevgililer Günü'nde kırmızı sepetiyle aşağıdaki çiçeği almış.Günle kırmızı bağdaştığı için çiçekçiler renk konusunda biraz abartmışlar.Ben de siyahla çiçeğin güzelliğini vurgulamak istedim.

                                                                              ÖNCE


Evet ''beni sula''aklıma gelen en yaratıcı cümleydi.Diğerleri şöyleydi ''biraz suuuu'',''insafın kurusun'',''güneşe doğru çek'',''water please''...Her türlü öneriye açığım,yollayın yazayım :)


Burada eski hallerini ve gerekli malzemeleri görüyorsunuz.Ne bereketli  boyaymış(2.5 litreydi) hala dibi görünmüyor.


 Tatili seviyorum.Şükür ki,oğlum da sorun çıkarmadı.Erken kalkıp dinlenecek zamanı bulamasam bile kendi seçtiğim aktiviteleri yapmak hoş.Görüşmek üzere.

10 yorum:

  1. hepsı cok guzel olmus su kara tahta boyadan bulamadım bır turlu

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Selma.Kara tahta boyasını kendin yapabilirsin,üstelik siyah olmasına da gerek yok.Yukarıdaki yazımda ne bereketli boyaymış yazan yerdeki boyaymış kelimesine tıklarsan eğer,boyanın yapım aşamalarına ulaşabilirsin.Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. Bu bahar bizde boyayalım demiştik aklımdan çıkmıştı iyiki gördüm burada, harika olmuşlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ayda,bahar geldi,balkon ve bahçe sezonunu açtım.Pastel renklerle boyanmış saksıların,rengarenk fotolarının geleceğini tahmin ediyorum :)

      Sil
  4. Harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. ampul yanmamış bile. sana öyle gelmiş. mesafe çok kısa canım benim:)))
    sen beni güldürdün, allah'ta seni güldürsün emi, çılgın insan:)
    ama saksılar harika olmuş. bayıldım. ne güzel bol bol hobi dolu bir hafta olacak desene:)
    ellerine sağlık canım.
    kamyon yazısı desen bir-iki tane biliyorum söylerdim ama saksı yazısı hakkında inan fikrim yok:)) senin bulduğunu beğendim ama:)
    öpüyorum seni ve yakışıklı oğlunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nagehancım kamyon yazısıyla sen de beni güldürdün :)Teşekkür ederim beğenin için.Çok bir şey yapamadım,bizim yaramaz kuzu kreşe gitmek istemedi hatta hasta bile oldu.Senin neden emekli olmadığını anladım :)Hiçbirşeye yetişemedim,ben mi disorganizeyim zaman mı hızlı bilemedim.Biz de seni öptük.

      Sil
  6. Çok yaratıcı ve çok hoş olmuş, ben böyle şeylerden o kadar uzağım ki, tembel tenekeyim anlayacağın:)))Gördükçe hevesleniyorum ama biliyorsun ki şimdiki önceliklerim bunlardan çoookkk uzakta:)) Ay benim de aklıma birden "yağdır mevlam suuuu" geliverdi:)))) öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacım özlettin kendini.Senin önceliğin herşeyin üstünde olmalı zaten.Oğluşun sağlıkla gelsin de biz de ziyarete geliriz belki :)Yağdır mevlam suu'yu sevdim,bir sonraki saksı yazısı belli oldu.Sevgilerimle.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...